Först, jag har provat att via min Android ta kort, och lägga upp direkt. Funkade inte. Bilaga för stor :-(
Det andra.
Näe, det är nog inte ekonomiskt försvarbart att renovera upp den här, men om man räknar bort timmarna i garaget, så är det säkert det.
Går inte in i det här i första hand för att tjäna pengar, men jag förstår att många tänker så, helt ok.
Men just nu så tycker jag det är superkul att vara i garaget och pyssla med något, så det fick bli den här bilen.
När jag blir klar så vet jag vad jag har för bil. Plåtar jag bytt, hål jag lagat, och rostskydd på de ställen just jag tycker att det skall vara.
Risken med att köpa ett bättre projekt för mera pengar, som inte syns behöva så mycket kärlek vi köptillfället, kan vara en riktig spackelhagga som man surt ångrar sitt köp av efter några år.
Det är inte bara att springa till närmaste bildelsnasare och köpa allt till en sådan här bil, det funkar inte så, om man inte är gjord av pengar såklart.
Kräver planering och tålamod att få hem de rätta prylarna från USA, och det till ett så billigt pris som möjligt.
Hursom, kul är det än så länge, och jag tar det som det kommer.
Nu ska jag prova att lägga upp en bild igen :-)